Vertrouwenscontactpersonen

Versatile heeft twee vertrouwenscontactpersonen waar jullie altijd bij terecht kunnen. De vertrouwenscontactpersonen zullen de meldingen anoniem houden, tenzij jullie samen anders beslissen. Dit jaar zijn de vertrouwenscontactpersonen Hannah Hartgerink en Mees Dagevos. Je kunt contact opnemen met Hannah door te mailen naar vcp.hannah@svversatile.nl en met Mees door te mailen naar vcp.mees@svversatile.nl.

Voorstelstukje Hannah
Hoi, ik ben Hannah! Ik ben 23 jaar oud en zesdejaars student. Ik heb van 2018 tot 2021 ISW gestudeerd en ben in die jaren bij Versatile in verschillende commissies en de Raad van Advies actief geweest. Daarnaast was ik natuurlijk regelmatig op borrels/activiteiten te vinden en heb ik een hechte vriendengroep overgehouden aan Versatile. Inmiddels ben ik bezig met de sociologie master ‘Contemporary Social Problems’ aan de UU. Ik vind het belangrijk dat een studievereniging een fijne en veilige plek is voor iedereen, zodat iedereen zich hier kan ontwikkelen en vrienden voor het leven kan maken! Als vertrouwenscontactpersoon bied ik dan ook graag een luisterend oor aan wie daar even behoefte aan heeft, of je nou iets vervelends hebt meegemaakt of gewoon even niet zo lekker in je vel zit. Mocht je dus je verhaal kwijt willen aan iemand die weet hoe het is om te studeren en die bekend is met Versatile, maar zelf niet meer midden in de vereniging staat, weet me dan te vinden!

hannah.png
Hannah Hartgerink

Voorstelstukje Mees
Hoi hoi! Ik ben Mees, 20 jaar en derde jaars ISW. Oorspronkelijk kom ik uit Rotterdam maar ik woon nu al een jaartje in Utrecht. Hier heb ik nu m’n leven opgebouwd en heb ik het erg naar mijn zin. Sinds vorig jaar ben ik ook actief geworden bij Versatile. Sommige van jullie kennen me misschien al maar ook voor de andere leden geldt voel je vrij om me aan te spreken of te mailen naar vcp. Ik heb erg veel zin in het komende jaar en schroom niet om een keertje aan de bel te trekken.

Liefs, Mees

mees.png